Największa różnica pomiędzy modelami C59 i C60, to nowy przekrój rur ramy oraz pasujące do niej ukształtowaniem mufy. Po raz pierwszy główne rury mają na całej długości przekrojowo kształt słynnej gwiazdy, tak jak w ramie modelu Master. Nie występują tutaj zaokrąglone przekroje poprzeczne, w których rury ramy łączą się z mufami. Wzmacnia to sztywność boczną całego trójkąta przedniego, powodując tym samym, że siły mające wpływ podczas gwałtownej jazdy są rozpraszane w lepszym stopniu zapewniając większą odporność na uderzenia. Może to wyglądać na prosty zabieg, jednak osiągnięcie ukształtowania główki ramy w ten sposób jest niezwykle trudne. Rury ramy i mufy główki ramy muszą być wykonane z ogromną precyzją i dokładnością. Bezpośrednim rezultatem tego technicznego ulepszenia jest fakt iż pionowa ścianka znajdująca się w C59 mogła zostać wyeliminowana, co w jeszcze większym stopniu zredukowało masę a zwiększyło komfort. Ta cecha, unikalna dla C59, była czynnikiem ograniczającym w procesie projektowania i produkcji. Dla porównania, przekrojowy kształt gwiazdy na całej długości rury ramy w modelu C60 pozwala na lepszą kontrolę grubości ściany oraz na laminowanie całej długości rury. Jest to ogromny krok naprzód w zakresie wytrzymałości, niezawodności i komfortu.
ZALETY:
+ sztywniejsza
+ większa sztywność boczna
+ lepsze przeniesienie siły uderzenia
+ brak ograniczeń w geometrii rury